De afgelopen maanden is er achter de schermen hard aan gewerkt. Met succes, want vanaf vandaag is-ie in de lucht: de nieuwe website van de VVCM. Hét kennisplatform voor credit managers en debiteurenbeheerders. Met bovendien extra netwerkfaciliteiten voor u als VVCM-lid. Nieuwsgierig? Kom langs en log in met uw persoonlijke inlogcodes.

Na zeven jaar trouwe dienst was www.vvcm.nl hard toe aan een vernieuwingsslag. Bij de ontwikkeling van de nieuwe website stonden drie doelstellingen centraal:

• de ambitie van het bestuur om de vereniging actief te promoten als het onafhankelijke kenniscentrum in Nederland voor en over credit management;
  • het bieden van extra toegevoegde waarde aan alle huidige en nieuwe leden van de VVCM;
  • de realisatie van een effectief communicatie-instrument (inclusief social media) voor ledenwerving.

Wat heeft de nieuwe website te bieden?

• Actueel vak- en verenigingsnieuws, nieuwsbrieven en persberichten.
  • Informatie over de vereniging (geschiedenis, bestuur, commissies), inclusief de mogelijkheid om online lid te worden.
  • Activiteitenagenda inclusief online registratiefunctie voor evenementen.
  • Informatie over de VVCM-opleidingen met online inschrijfmogelijkheid.
  • De laatstverschenen editie van vakblad ‘De Credit Manager’ plús pdf-downloads van de jaargangen 2010 tot heden.
  • Het online archief van vakblad ‘De Credit Manager’ inclusief zoekfunctie op trefwoorden.
  • De meest actuele Credit Managers’ Index (CMI) en eerder verschenen publicaties.
  • Vakkennis, praktijkvragen en tools (nog in ontwikkeling).

Speciaal voor u: het ledenportaal
De nieuwe VVCM-website bestaat uit twee onderdelen: een openbaar, voor iedereen toegankelijk deel en een afgeschermd en beveiligd ledenportaal. Door in te loggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord krijgt u toegang tot dit portaal. Hier kunt u uw persoonlijk profiel wijzigen, uw wachtwoord aanpassen, een foto toevoegen, enzovoort. In de komende maanden worden deze functionaliteiten verder uitgebreid. Zo kunt u in de loop van september online contact leggen en informatie uitwisselen met collega VVCM-leden. Ook het kenniscentrum wordt op korte termijn verder uitgebreid, onder andere met vakinformatie over debt sale en andere actuele vakthema’s. Wordt vervolgd!