Het nieuwe bedrijf zal gevestigd zijn op de bestaande kantoorlocaties in Nederhorst den Berg en Zaltbommel. Door de fusie komen geen functies te vervallen. Bert van der Zwan, voormalig CEO van OnGuard, gaat de functie van CEO bekleden en Pim van der Hagen, voormalig CEO van Credit Tools, vervult de positie van COO.

bert-van-der-zwan-ceo-rechts-pim-van-der-hagen-coo-links“We passen perfect bij elkaar. De nieuwe organisatie gaat profiteren van een substantiële vergroting van economy of scale, zowel voor productontwikkeling als voor de go-to-market. We zien ernaar uit om samen met Credit Tools verder te bouwen aan een innovatieve en succesvolle toekomst”, aldus Bert van der Zwan.

Pim van der Hagen: “Ik ben erg enthousiast over deze combinatie van de twee meest vooraanstaande cm software aanbieders in Nederland. Gezamenlijk kunnen we onze wereldwijde ambities waarmaken.”

Meer informatie over de fusie is beschikbaar via: http://bit.ly/fusieOnGuardCreditTools.

Over OnGuard
OnGuard maakt software waarmee bedrijven hun accounts receivables, van credit en collections management tot klachtenmanagement en cash allocation kunnen integreren en structureren. OnGuard maakt het gemakkelijk om kritische informatie real time te delen zodat elke betrokkene in het order-to-cash traject beschikt over dezelfde informatie. Meer dan 20 jaar kennis en ervaring gecombineerd met onovertroffen enthousiasme maakt OnGuard tot een uniek bedrijf. Gebruikers in meer dan 50 landen wereldwijd zetten OnGuard dagelijks in voor succesvol credit management en tastbare resultaten.

Over Credit Tools
Credit Tools ontwikkelt en implementeert al meer dan 15 jaar credit management software. Zij is uitgegroeid tot een toonaangevende speler in innovatieve oplossingen op het gebied van debiteurenbeheer, incasso, bijzonder beheer en het automatisch verwerken van betalingen. Credit Tools heeft een diepe kennis van en een groot inlevingsvermogen in de bedrijfsprocessen van haar klanten. Daardoor kan zij haar klanten dé oplossingen bieden die waarde toevoegen aan de optimalisatie van het credit management proces.

Marcommit
Denise van Ooijen of Jill Faro