Credit Management Innovation Award

Wint u de Credit Management Innovation Award 2017?

De VVCM Credit Management Innovation Award is bedoeld voor mensen en/of organisaties die met succes een innovatieproject hebben afgerond dat heeft geleid tot een aantoonbare positieve doorbraak in de manier waarop credit management plaatsvindt. Tijdens de Credit Expo 2016 riep de vakjury Aangetekend BV / KPN tot winnaar uit; Mail to Pay en Snijder Incasso en Gerechtsdeurwaarders eindigden op de tweede en derde plaats. Wouter van den Brink, Algemeen Directeur bij Aangetekend BV, nam de award in ontvangst.

Over de VVCM Credit Management Innovation Award
De Credit Management Innovation Award is vijf jaar geleden in het leven geroepen door de VVCM. ‘Als vereniging hechten we veel waarde aan vernieuwing in de creditmanagementbranche’, vertelt voorzitter Martin van der Hoek. ‘Met de Award willen we iedereen die in het vak werkzaam is stimuleren om alle goede ideeën die op de werkvloer ontstaan ook met een breder publiek te delen. Nu zie je nog te vaak dat initiatieven blijven hangen binnen de muren van een bedrijf, terwijl uiteindelijk een hele branche voordeel kan hebben van deze oplossing.’ Op donderdag 2 november 2017, tijdens de twaalfde Credit Expo, wordt de Credit Management Innovation Award opnieuw uitgereikt. Alle aanmeldingen worden beoordeeld door een onafhankelijke jury, die drie nominaties zal toekennen. De uiteindelijke winnaar wordt aangewezen door de jury.

Deelnameformulier Credit Management Innovation Award
Download hier het Deelnameormulier Innovation Award 2017.

logo_VVCM-Award