Van de ruim 1.500 bezoekers van de Credit Expo 2015 hebben honderden aangegeven dat zij voor een jaar lid willen worden van de VVCM. Graag heet ik hen van harte welkom en feliciteer hun met een besluit dat voordelen heeft voor henzelf en voor de VVCM.

De nieuwe leden kunnen gratis deelnemen aan de kennissessies, die de VVCM ook dit jaar zal organiseren. Zij krijgen toegang tot het kenniscentrum op de website van de VVCM. Zij ontvangen vier maal per jaar “De Credit Manager”, het officiële orgaan van de VVCM. Zij genieten een riante korting bij het volgen van de credit management opleidingen van de VVCM.

Maar ook voor de VVCM is de komst van zoveel nieuwe leden bijzonder waardevol. Al ruim 25 jaar maakt de VVCM zich sterk voor de belangen van haar leden. De voortgaande professionalisering van credit management  en het positioneren hiervan als kernfunctie van een organisatie is de voornaamste opdracht van de VVCM. Gesteund door een groeiend aantal leden kan de VVCM zich steeds beter kwijten van haar taak.

Nogmaals een warm welkom aan de nieuwe leden. Er is de VVCM alles aan gelegen om ook de nieuwe leden van dienst te zijn in 2016 en hen te behouden in de jaren daarna.

Martin van der Hoek
Voorzitter Vereniging Voor Credit Management