Wilt u de hoogtepunten van het VVCM-lustrumcongres bekijken? Ga naar onze Facebook-pagina!

Op 3 juni 2015 vierde de VVCM het 25-jarig bestaan met een feestelijk lustrumcongres in Hotel De Wageningsche Berg. Na de Algemene Ledenvergadering nam keynote speaker Mathijs Bouman de congresgangers mee op een rondleiding door de economie van Nederland en daarbuiten. In een flitsend en boeiend betoog gaf hij vlijmscherp en onomwonden commentaar op politieke en economische omstandigheden, die een directe invloed hebben op het werk van credit managers.

’s Middags kon iedere deelnemer kiezen uit zes goed geleide parallelsessies, met een variëteit aan onderwerpen die gelden als raakvlakken van credit management. Vervolgens leidde oud-voorzitter Mannes Westhuis op geestige wijze een paneldiscussie waarbij bekende credit managers uit verschillende bedrijven hun visie gaven op hun vak, zoals dat er nu uitziet en in de toekomst.

De Credit Management Quiz, gelardeerd met vragen van Silvano Orvini aan vier voormalige dan wel huidige voorzitters van de VVCM, sloot de middag vrolijk af. De winnaar van de quiz kreeg als verrassing een bon voor een luchtballonvaart voor twee personen. Daarna volgde een geanimeerde borrel en een voortreffelijk diner. De band Staccato zorgde ervoor dat het nog lang onrustig bleef in Wageningen.

Heeft u het jubileumcongres helaas moeten missen? Of wilt u als deelnemer de hoogtepunten nog een keer terugzien? Ga dan naar onze Facebook-pagina. Naast een uitgebreide fotocollage vindt u hier vier films: interviews met de voorzitters, een korte versie van de presentatie van Mathijs Bouwman, een sfeerimpressie van de dag en… een videoclip van het VVCM-clublied.